Monday, May 21, 2012

RM Daebak !! heeee :)


Assalamualaikum...
tajuk entry saya kali nie Running Man, bukannye cerita tetapi satu Variety Show dari korea, show diorang memang best gileerrr laa, RM nie mcm game show laa kirenya diorg kena selesaikan misi, macam2 misi la diorg kena buat, pemain dia lak dalam lebih kurg 7 orang ( gwang soo, kim jong kook, jae suk, ji hyo, suk jin, haha dan gary ). diorg semua nie bukan setakat selesaikan misi jep, tappi suka main2, wat lawak laaa, even bahasa korea pon, dia ade subtitle gak, n boleh la faham.. :D 
Running Man Daebak :)
seriously, sebenarnya saya tak berapa suka sangat laaa cerita korea nie, tp disebabkn duduk kat kolej agak kebosanan, kawan saya pon ajk laaa tgk, last2 saya terikut-ikut dari ep 1 hinggalah sekarang nie dah ep 95..fuhhh ! byk woo ! tapi memang tak kering gusi la tgk nie, sekurang-kurangnya boleh laa hilang kan stress, haha :))

banyak2 pemain RM nie saya paling suka haha dengan ji hyo, bukan apa diorang nie suka bergaduh taw ! benda kecik pon jadi masalah, nampak macam secret couple sangat ! saya rasa diorang nie kalau kawen pon sesuai :)) sweeet sangat, sebab diorg nie dua2 nye blank (mong), lagilaaa nmpk keserasian uh :) heeee !

tengok laaa diorang nie, xpenah nk serasi, gaduh jep, papeun so sweeet :))
















i am the big fan of hahyo ! seronok sangat tengok diorg nie, comeyy ! :))

p/s : entry nie dibuat atas dasar suka-suka, sebab dalam hati dah membuak-buak nak tengok next episode, n mcm biasa x sabar nk tgk diorg duaaa niee !

No comments:

Post a Comment